vendredi 27 mai 2011

Imelda's Inspiration Pt.8

Today I would like to share some pictures that really have a romantic feeling to them. Lately I'm really into this kind of pictures. Maybe it's because I've been very tired the past few weeks and these pictures make me feel so calm, happy and homy. 
So let's all have a romantic friday and enjoy looking at these photos.




Have a lovely weekend!
Love,
Imelda

Source: Tumblr

12 commentaires:

  1. Ooh die drie laatste zijn echt super :) love it!

    RépondreSupprimer
  2. Prachtig! Ik ben eigenlijk ook wel romantisch aangelegd :D

    RépondreSupprimer
  3. Loving it! Ik ben meer into party-pictures de laatste tijd.. Waarschijnlijk met die examens die onderweg zijn en dergelijke, I just wanna have fun!

    Love,
    Shanah.

    RépondreSupprimer
  4. superfijne foto's! k wordt daar echt goed gezind van

    x Je suis Sophie

    RépondreSupprimer
  5. Mooie foto's :)
    Ik wil ook wel zo'n haar zoals op de tweede foto!
    x

    RépondreSupprimer
  6. Ah, ik wilde dat ik op zo'n bankje zat met mijn lieve vriendje! Echt perfect zou dat zijn^^ Mooie foto's.

    RépondreSupprimer
  7. Kei leuke slaapkamer. Zo girly en gezellig! x. christin

    RépondreSupprimer
  8. Lovely romantic pictures :)
    Hier ben ik dan.

    RépondreSupprimer
  9. Wow, superleuke foto's. Zo fijn een nieuwe blog te ontdekken ;)

    www.ethnicspring.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  10. Lovely inspiration pics, especially the second one! Die vermelding is graag gedaan, ik vind het altijd leuk om andere bloggers te leren kennen!

    RépondreSupprimer
  11. Beautiful, beautiful photos! Thank you for all the inspiration!! xx

    RépondreSupprimer
  12. Belle selection de photos douces et romantiques !
    http://selenite.weebly.com

    RépondreSupprimer

Thanks for your sweet comments ♥